Vilken dag är egentligen fettisdagen?

Hej,

Sitter och tittar på handbollen samtidigt som jag proppar i mig en semla. Jag har insett att jag inte är så förtjust i semlor egentligen. Det är bara grädde och vitt bröd, konstig blandning faktiskt. Sen blir man alldeles äcklad när man ätit upp den. Typ proppmätt.

Sen blir man nog antagligen bara fet av att äta semlor. Tur är bara att mitt fett sätter sig på röven och inte på knäna. Ja, knäfett är faktiskt det fulaste fettet som finns enligt min mening. Det kan förstöra ett par ben så brutalt. Jag tycker synd om er som drabbas av knäfett. Hm... hur kom jag in på dethär egentligen?

I vilket fall, idag är det söndag och mitt kära hockeylag har spelat match mot Norrköping i morse. Jag var inte med, eftersom jag fortfarande är lite sjuk. Men det gjorde inget för vi vann i alla fall. Sååååå, nu är vi omöjliga att stoppa, seriesegern är vår! =)

Peace, Love & Understanding



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0