Fredag

Hej,

Igår dansade jag salsa till in på natten. Det blev lite merengue och bachata (stavning?!) också. Kul var det, men nu har jag sträckt vaden och har skit ont =( Det bidde ett par öl också, så att skutta upp ur sängen i morse och bege sig till skolan var ju inte jätte roligt direkt. Dessutom kom jag inte iväg från skolan fören vaktmästaren slängde ut oss strax efter fem. Jobbig dag.

Här är en bild på "A" (och någon brud), han som lärt mig dansa salsa. Btw. så är han flerfaldig svensk mästare i salsa.



Det blev ingen träning idag som jag hade tänkt mig, smärta och trötthet satte stopp för min träningsglädje. Gymmet får vänta tills någon annan dag.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0