MMmmm... måååndaaag...

God kväller. Äntligen har jag en bärbar dator igen, så jag kan sitta och slösurfa medan jag tittar på tv. Har suttit och knåpat lite på mitt projektarbete i skolan. Nästa vecka har vi muntlig presentation av hela skiten och vi ville lägga lite extra krut på en bra presentation och har därför valt att göra broschyrer att dela ut. Detta sitter jag alltså å knåpar på nu.

 


Mmm.. gott med te. Sitter och häller i mig te eftersom jag e lite krasslig i halsen och jag tänkte ju träna i morrn, vilket innebär att halsen måste vara slemfri. Jag längtar verkligen efter gymmet, det är psykat. Men det är nog bara för att jag är så lycklig över att kunna träna igen. Crosstrainern I Love You! =)

Det ända problemet med att träna mycket (om man nu ska anse detta vara ett problem) är att man blir så pigg och energifylld. Jag kan typ inte somna för att jag är så otroligt pigg, och ändå har jag skuttat runt som en galning en hel dag. Hit och det och fram och tillbaka.

Usch va jag bara svamlar på... det är bara för jag har så mycket energi över. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0