Saturday

Godmorgon,

Idag känner jag mig faktiskt lite bättre. Första dagen som jag känner att jag faktiskt kommer att bli frisk igen. Har ju fortfarande ont i halsen, och är snuvig och så, men jag känner mig starkare och fräshare i hela kroppen.

Om två timmar ungefär kommer mamma och pappa hit. Dom ska lämna lite matlådor till mig och typ toalettpapper och tandkräm. Så att jag har. Känns stört att jag till och med måste snåla på sånt som är självklart, som mat och hushållsgrejer. Men är man en fattig student får man känna hur det är att leva med lite pengar i fickan. Tur att man har en mamma och pappa som ställer upp.

Btw, så var det någon här på blogg.se som rekomenderade en linssoppa som endast kostar 1 kr per porttion. Kan kanske vara värt att testa.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och fräsha upp mig lite.

Funderade på att ordna den där beskrivningen till donut knuten som jag tidigare utlovat lite senare idag. Men jag lovar inget ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv. Haha, jag vet :p och allt är mitt egna riktiga hår :)

2011-01-29 @ 16:54:21
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Loppit

Fin nya designen e:D

2011-01-29 @ 17:13:10
Postat av: Linda

Tack Loppiii! Dags att du börjar blogga igen kanske?!

2011-01-29 @ 18:53:51
URL: http://missolof.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg!

2011-01-29 @ 18:54:41
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0