Rensning

Tjaaaba,

Rensning pågår!

Jaha, vad innebär det då? Jo, jag håller på att städa undan och göra lite mer plats för mina prylar, eftersom mitt ex inte bor här längre. Så varför ha fyra garderober och bara använda två lixom?! Så det är till att plocka och packa. Det är en riktigt skön känsla att faktiskt få göra plats åt sig själv och faktiskt försöka göra lägenheten till min (även om den inte är min helt och hållet). Ska bli kul att för första gången i mitt liv få bo helt själv. =)

Hans kläder som jag försöker sortera och packa ihop, så att de tar så lite plats som möjligt. Tänk va mycket kläder han måste ha ändå!? Om allt dethär bara är skitkläder som han inte använder.


Nu är det nästan bara mina grejer i badrummsskåpet. Hur har jag klarat mig på ett halft skåp egentligen?


Sånt Lindor behöver till en dusch



Riktigt befriande måste jag säga. Nu ska jag äta lite middag och sen ska jag försöka ta det lugnt så att jag verkligen frisknar till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0