Pannkakor



Tjaba! Står och steker pannkakor, för andra gången denhär veckan. Ingen direkt mat att äta innan "derby match". Men jag har mjölk i kylen som har kort datum, så jag måste ytnyttja den innan den bli dålig. Pannkakorna blir perfekt att ställa i kylen och äta vid behov. Till middag blir det istället pasta med kräftstjärtar i saffranssås. Gott!

Åh, det pirrar i hela kroppen såhär innan match. Jag måste spela bra nu. Har aldrig spelat bra inne i ishuset, gillar inte isen och luften därinne. Det är bara att fokusera på annat, för nu gäller det!

I morrn blir det gymmet med Malin. Nu har jag ju skrivit det här så nu kan jag inte hitta på några undanflykter =P Måste verkligen sätta igång mig själv nu. Fick ju knäsmärtor igår på hockeyträningen också. Gaaah, jag är som en tant i kroppen, måste ordnas!

Önska mig lycka till nu, och håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0