Nya nagelkreationer - black & gold

Uttråkad tänkte jag testa lite nya kreationer. Resultatet blev dessa svarta och guldiga naglar. Vad tycks?
Det guldiga lacket är från isadora (gillar verkligen den breda penseln som är i de nyare lacken) och det svarta lacket är från depend.

Ska jag berätta hur jag gjort också eller?

Svart under och sen "toppsade" jag på det guldiga lacket ytterst på nageln. Avsluta med ett genomskinligt lack.






Jag är faktiskt lite impad över hur bra mobilkamera jag har. Ingen bajsig iphone-kamera här inte.

Funderar på om jag ska skaffa en separat sminkblogg, om jag ska fortsätta på det här sättet... hmm

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Loppit

Vad fint gumman:)

Krya på dig nu. Puss

2011-01-28 @ 17:29:59
Postat av: Linda

Tusen tack sötnos!

2011-01-28 @ 18:08:31
URL: http://missolof.blogg.se/
Postat av: Linda

Till Loppit asså... eller alla andra kan ju också ta åt er om ni vill =P

2011-01-28 @ 18:09:24
URL: http://missolof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0