Några ord från hon i sängen

Uscha va det är tråkigt att ligga hemma och vara sjuk. Kan knappt andas längre, för att näsan är helt täpt. Åh, jag som har en viktig match i helgen. =/

Redovisningen idag gick bra. Skönt att det äntligen är över. Tänk att man hållt på med det här projektet sedan oktober. Man börjar ju gå sin projektgrupp på närverna om man säger så, haha. Efter redovisningen blev jag typ död. En jobbig ansträning för en sjukling. Skönt att Lopp var här och passade upp på mig med lunch och nerbäddning i sängen =)

Nu ligger jag och tittar på landskampen. Dethär nya tv programmet när Sverige tävlar mot Norge i vintersporter. Heja Sverige, dethär är viktigt. vi kan inte förlora mot guleböj:arna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0