Mina 3 smink favoriterför ögonen just nu

Mina tre have to have just nu är
1. Ögonprimer från Make up store. Ger den där extra lystern i ögonskuggan. Färgen förstärks och skuggan håller sig på plats hela dagen. Dessutom hamnar inte hälften av all ögonskugga under ögat vid applicering. Räcker med ett jätte tunt lager på hela ögonlocket.

2. Cake eyeliner från Make up store. Dryg och super enkel att applicera. Ramar in ögat och formar. Blanda bara med lagom mycket vatten, testa dig fram för att få den looken du vill ha.

3. Skimmriga 88-paletten. Min är ifrån Queens & Shadows. Jag älskar färger och att variera sig. Med 88-paletten har du tusen möjligheter att blanda och variera dit utseende. Passa på att använda shimmrigt medan du är ung och rynkfri. När du blir äldre passar mattare färger bättre. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0