Lördagsbabbel

Hej den lilla del av bloggvärlden som läser min blogg ;)

Nu sitter jag och grundar med en ordentlig sallad. Salladen kommer ligga där i botten på magen och göra mig påmind om att jag inte är så farligt onyttig ändå. Fast joooo, för efter salladen blir det godis och choklaaa. Choklad är ett måste för mensiga kvinnor. Nu betyder inte detta att jag har mens, för visst kan man äta choklad utan att ha mens. Men jo, jag har mens gott folk. Så nu tar vi varandra i händerna och skrattar lite åt Mens-Linda.

Ikväll skulle jag egentligen träffat delar av min klass, men som vanligt klarar folk inte av att planera och kommer på att man har typ tvättid eller nåt sånt dumt bara någon dag innan. Så vi har bestämt oss för att skjuta upp det på obestämd tid.

I morgon ska jag i alla fall träffa Sandra. Om inte det också blir uppskjutet. Men då åker jag fan och våldgästar henne eller något, för nu var det jätte länge sen vi sågs senast.

Trevlig lördagskväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0