En hel helg till spillo...

I veckan hade jag massvis som jag skulle göra denna helg, och såg verkligen fram emot det. Men eftersom dagarna går så ställs det ena efter det andra in. Nu har även Sandra ställt in. Jag är inte arg på er som ställer in, jag vet att det dyker upp viktigare saker ibland. Jag är bara bitter över att hela min helgs planer blev förstörda och en hel helg gick till spillo. Tänk vad mycket jag kunde gjort om jag vetat detta i föväg.

Aja, mer tid till mina studier och till mig själv. Den här helgen har jag verkligen lärt mig att umgås med mig själv. Hela helgen. Jag är nog ett ganska trevligt sällskap i alla fall.. även om alla andra bangar mitt sällskap =P Haha
Aja, nu ska jag sluta vara bitter, det är ju en ny helg om bara några dagar.

Back to my studies. Kisses

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha japp ;)

2011-01-23 @ 16:33:28
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0