Egopix

Sitter och betar av min lista med allt jag skulle hinna med idag. Har tex. skaffat mig ett extrajobb, börjar på onsdag! Bra jobbat va?

Sitter just nu och väntar på ett samtal. Efter det ska jag gå och hämta mina böcker på Coop. Sen ska jag dra till min syrra och hämta en grej.

Det går bra nu!


Dagens make, icecoldpink. Idag är mina ögonbryn naturella. Noppade dom igår och tycker att det är fint utan målade ögonbryn också. Blir inte lika intensivt, lite mjukare. Men jag har som sagt ganska "fylliga" ögonbryn utan make, så det funkar ju bra ändå.


Skönt att vara ledig måste jag säga. Man behöver såna här dagar emellanåt så att man hinner göra massa viktiga grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0