Jessica Alba frillan

Så totalt misslyckat...

Jag skulle fixa en frilla som Jessica Alba hade på Oscargalan och berätta här i bloggen hur man ordnar den. Allt går jättebra tills hårsprayen tar slut... då börjar allt fucka upp sig, kameran dör (slut på baterier) bla. och jag blir skit förbannad. Så jag gör klart frillan bäst det går och tänker att jag får nog göra frillan igen någon annan dag (då jag har hårspray) och förklara här i bloggen. Suck!

En liten förtitt på hur det blev denhär gången:



 

 

Såhär såg vackra Jessica ut:


Som sagt, jag ska fixa denhär frillan igen och då ska den både bli bättre, med fler bättre bilder och med en förklaring.... men tills dess får ni hålla ut.

Eventuellt tvingar jag någon att sitta modell då. =P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättefint! Duktig du är :) Jag ser fram emot mer om denna frisyr! Kram

2011-02-07 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0