SKRYYYYT!

Var i skolan idag och skrev den sista tentan för terminen. Yeah! Fick dessutom veta att jag var den ända i klassen som fick alla rätt på Personaladministrationstentan. Härligt! Sorry, det är svårt att inte skryta när man pratar om mig. =P

Har ju skrivit alla rätt på majoriteten av alla tentor och prov jag har haft. Ska se till att gå ut som den främsta eleven i min klass, och gärna främsta eleven för min linje genom tiderna. Fast det vet jag inte ens om dom har statistik för, så det kan bli svårt att kolla upp.

Tack mamma och pappa för fantastiska gener!

 


Så, nu har jag skrytit klart....

I helgen drar jag till Gotland och spöar skiten ur Sudret. Min första hockeymatch i serien denhär säsongen. Första matchen sen min lilla "olycka". Ska bli jätte kul. Håll tummarna för att allt går vägen och att jag inte flyger in i sargen med foten före eller nåt sånt dumt, är inte sugen på att plocka fram kryckorna igen.

Happy Fredag, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0