Tisdagskväller

Hej,

Idag har det blivit en härlig eftermiddag i solen med redovisningsboken. Så var man igång igen, direkt efter en tenta. Ingen vila, bara på ett igen.
Har hunnit läsa 26 sidor nu i eftermiddag, så det känns bra. Hälften avklarat tills torsdag.

Nu ska jag strax dra iväg till svärföräldrarna och käka middag. gott gott (brukar vara gott i alla fall). Killen min har tagit hojjen och cyklat i förväg. Hade gärna hakat på, men jag tror inte riktigt jag hinner med i hans tempo, så det är inget jag ens föreslår. Så, nu ska jag hoppa ner i bilen och köra mig själv till T-ö.

Btw, ni skulle bara se hans fula kläder med inbyggd "blöja" hahaha

Aja, nog med mobbingen. Är det inte sån här DHW ikväll?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0