Stress, ångest och magont!

Jaaaaaaah, idag fick jag ont i magen igen, för första gången på evigheter. Stressen bara biter sig fast, jag har så mycket att göra. Jag hinner inte ens träffa min vän som kommit ner till Stockholm över helgen. Vilken bitterhet!

Sitter på jobbet och smygpluggar lite... jah sorry! Fast jag tror inte det spelar någon större roll ;) för här finns det ändå inget att göra =P

I morrn ska jag faktiskt unna mig en härlig paus i allt och dra ut på en riktig familjegolfrunda! Muuuusigt. Både mor, far och sambo följer med. How Lovely.


Ps. Jag blev busringd på igår av två "idoter" =P Ja, det var faktiskt ett ganska underhållande avbrott i mitt pluggande. Ledsen att jag slängde på luren, men den där maskinrösten gick jag inte på! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0