Min kära vänner...

Dagen har börjat stressigt och ouppstyrd. Har precis lugnat ner nerverna med lite lunch. Har sååå mycket att göra i skolan just nu, så jag kommer få spung. Det innebär att alla ni som vill träffa mig i veckan... (om det nu är någon =P)... så måste jag tacka nej. För mig kommer det bli plugg, jobb och ännu mera plugg.
Tuffa tider.

Ska strax iväg igen till en intervju inne i stan. Tänkte försäka lägga upp en studieplan för mig själv innan. Så det blir lite uppstyrt och för att dämpa stressen och ångesten.

Nu till något lite roligare...
Hittade lite fler bilder från Östersundresan på Facebook. Här har ni några:



Carro (min nya tvilling) och jag. Förfesten på Valborg



Ellinor och jag



Första maj



Erik och jag (Första maj)





Fatima och alfons "leker".



Stockholm med ett inslag av norrland



PLAAAAZA (fulla!?), Jag och Louise



Ännu mer fulla!?



Underbar resa! Tack Louise för att jag fick komma och bo hos dig! Hade det skit kul. Love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0