Måndagen den who-cares-vilket-datum-det-är

Titta så fint Linda har gjort, nu blänker lampan igen. Förut var den typ grå av damm.



Dagens fitout:



Wihooo, kortbyxorna på, kan det bli trevligare!?

Vilken härlig dag hörrni, snart ska jag krypa ner i nytvättade lakan bredvid mitt nyavtorkade natthusbord och titta på tv. En sån lyx... kanske ska kolla vad det är som går på tv också. skit samma, bara jag äntligen får kolla på tv, utan att ha en externredovisningsbok ivägen.

Har promenerat ner till lill ICA och köpt glass också, sååå sommrigt. Jag känner mig lite som en av husfruarna på westeria lane, sådär hyper aktiv och med solen skinandes och fåglar kvittrandes över huvudet.
Haha, en sak till bara...
Jag har fått årets första bikini linje. Somnade i solen en stund idag, och vipps så ser jag ut som en afrikan. haha

Neeee, nu ska jag bädda klart.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0