Jag är hemma och jag lever!

Tjaba alla glada.

Nu är jag hemma igen. Har haft en kanonhelg, går ej att beskriva.
Vi tog så fruktansvärt mycket sköna bilder och gjorde så extremt roliga grejer. Skulle kunna övverösa er med konstiga historier om fatima och pigge och tempelriddaren morgan freeman mm. Men det får bli en annan gång. Kul har jag haft det i alla fall!

Tänkte jag skulle bjuda på ett par bilder med mobilen:



Champagenfukost/Silllunch (plus den allmänna mohammed-dagen firas)



Säckhoppning i "pökparken"



- Men vad gör du fatima?



Alla vill ha fatima!



gott gott



hahaha, bilden säger allt.



Ego jaaaag! Dags för förfest. (Valborgsmässoafton)



Grillning!?



Louise antastar Fatima



självlysande smink!

Äh men hörrni, alvarligt snart orchar jag inte längre, snart hobbar jag ut genom fönstret.
Kanske kommer lite mer bilder senare ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0