Inlämningsuppgift i Affärssystem avklarat. Sköönt!

Som sagt här kommer en liten bloggning från min plugghörna. Usch va enformigt det känns att bara sitta och plugga och plugga, heeeela dagarna. Har teaterrepetition ikväll, så jag ska försöka hinna göra så mycket som möjligt innan dess.


Databordet har förvandlats till plugghörna

Har slängt in lite tvätt i maskinen också, måste ju ha rena kläder till veckan som kommer ;)


Lite kort information om teaterprojektet jag håller på med:
Jag vet att folk frågat om man får komma och kolla. Vilket jag har undersökt. Och fallet är sådant att jag inte kan garantera något. Det beror på mån av platser. Tydligen har en massa andra människor (typ branchfolk och regisörrens klasskamrater/ kontakter) förtur. Så om det blir lediga platser kommer ni som vill gå få slåss om dem. =P
Föreställningarna kommer i alla fall vara 12 och 13 juni (2st)


Det var allt för nu ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0