Helg?

Hej kära vänner!

Ja, som ni vet har jag ganska fullt upp just nu. Mycket i skolan och så e det ju teatern.
Men det e ju perioder av stress som gör att lugna perioder är härliga.

Fick veta att jag klarade en inlämningsuppgift också... eller jag bara klarade den inte. Jag hade ju full pott såklart ;) Ni kanske börjar tröttna på mina framgångar. Men jag måste ju få skryta lite någonstans =P

I morrn är jag "ledig". Hehe, nja ska sitta hemma och plugga istället. Har en kassaflödesanalys att göra, plus några kapitel att läsa.

Seeeeeen, ska jag ut och dricka öl med mitt nya hockeylag... längtar längtar längtar.
Har ett litet problem där bara. Kanske måste lämna mitt kära gamla tröjnummer som jag varit trogen i alla tider. Det är nämligen inte bara jag som vill ha det nummret... jobbigt.

Nu är det sov dax.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0