I 'm a superstar baby!

Hej alla mina små söta anhängare!

Åh, jag är så älskad och underbar. Haha. Nej, jag e bara fruktansvärt begåvad och har ett hell of a överdrivet bra självförtroende ;) Fast jag är snygg (och det sitter inte i självförtroendet, utan i denna svenska sköna kropp!)

btw. Har jag sagt att ni inte ska ta mig på orden? =P

Fredag! Det betyder helg.
Ikväll ska jag hänga med Lippin, en Filippinsk utbytesstudent som jag träffade på trädgårdsmässan.
Vi ska spå lite i sanden och äta torkad salmbärssylt med etiopiska svampar.
Ser verkligen fram emot det!


Nej, men för att förtydliga mig lite, så ska jag bara träffa min bästa vän... troligtvis avstår vi från sand och salmbärsskiten.

I morrn lördag ska jag till en klass + lag/kamrat och balkongssupa. Härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0