Utgång!

God dagens!

Nu är jag hemma igen efter en riktig härlig eftermiddag i solen.
Tror ni att man har fått någon färg då?? tveksamt.

vi sänkte ett par corona och sen tittade vi på hockey, riktigt mysigt. Sen fick vi dock solsting och somnade i soffan. hehe för vissa tog solen mer, för våran planerade röjarkväll blev avslagen och jag drog mig hemmåt.

Meeeen, jag är inte ledsen för det. Har man flera vänner har man flera möjligheter. Och lagom passande fick jag ett SMS från en vän där det stog: "vill du hänga med ut o dansa ikväll? Puss"

Så nu blir det dans i mängder! Se upp Stockholm, here I come!


Ska fixa i orning "krogenlooken" nu. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0