Tunnelbanan går 22.53...

... Och jag sitter redo klunkandes på en Corona.
Idag skippade jag lösfransarna och löshåret och kör...en lite mer naturell tappning.
Annars älskar ju jag att fixa och trixa inför en utgång. Det ska vara mycket och mäst!

Nästa vecka är det ju valborg. En riktig fylle helg för dom flesta unga och gamla.
själv ska jag inte neka att jag hakar på denna tränd och sätter mig i bilen med några vänner och kör en roadtripp upp till Östersund. Där ska det partas må ni tro... nja, i lagom mängd. Det blir nog en del grillning och mys också.

Nej, nu ska jag börja packa väskan, och klibba på läppglanset, för nu e det röj!

"All night long, all night, all niiiighiiit!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0