Sista inlägget denna vecka!?

Nu drar jag i morrn. Så himla kul!

Helgen kommer bli fullspäckad. Tjejerna där uppe har planerat allt till punkt och pricka. Det är bara att komma dit och sätta sig och åka med. Hehe

Fredag blir det grillning på ballen. Alla skaffar sig en egen köttbit sen delar vi på resten. Efter det går vi och spanar in elden och sen hamnar vi på nattklubben plaza (tror bara att det finns en).

Lördagen börjar med champagnelunch... how nice är inte det? haha... sen kommer jag inte ihåg fortsättningen, men det blir nog bra.

Nu e det i alla fall klarpackat. Två väskor blir det... kanske lite väl mycket för fyra dagar, men jag e ju som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0