Sammanfattning

Okej, helgen....
I fredags gick jag som sagt in till stan, en riktig härlig lång prommis. Inne i stan träffade jag Loppi på en mysig fika på Café 60 (Sveavägen). Tog mig en te och en macka. Gott gott.

I lördags var jag vitrandig från halv elva till sex. Dömde Stålbucklan cup. Sen blev det middag och bakning med Loppi.

Å idag firade vi min födelsedag. Bättre sent än aldrig!
Fick två jätte fina Orrefors ljusstakar av faster och en shoppingrunda med mor, av mamma och pappa. Ser fram emot att fylla upp garderoben med lite nytt.

Och nu är det sovdax. Ska på arbetsintervju i morrn. Vet inte riktigt om jag e jätte sugen på det jobbet (alltså extra jobb) Men jag ska höra mer i morrn, och bilda mig en uppfattning.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0