Mitt i middagen

Hej alla glada!

Nu sitter jag och äter middag för mig själv. Min sambo är och tränar. (Vad skulle han göra utan träningen?!) så det fick bli en middag för mig själv. Jag har faktiskt också varit duktig och tränat, förutom alla promenader jag har tagit idag så har jag tagit mej en löpingrunda i området, drygt 3 km. Sen blev det pilatesboll fram... jag gillar att leka med min pilatesboll, det känns lixom som kvinlig styrketräning, låånga fina muskler istället för korta kompakta (och stora).

Sen ska jag faktiskt tillbaka till plugget igen, känns ju lagom lockande. Men om jag ligger i kanske jag hinner titta lite på tv också innan jag går och lägger mig =)

Åh, jag låter så himla duktig. Jag borde vara eran förebild ;)
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0