Min underbara måndag!

Det här var en riktigt bra dá, eller va tycker ni?!
Solen sken, och jag har fått massvis gjort, dessutom fick jag en bamse kram av min kille när han kom hem från jobbet. Myyyysigt! Då blev jag så glad så nu har jag städat hela lägenheten =P haha

Jag glömde berätta att Sandra faktiskt kom förbi här en sväng idag. Vi gick till ica och köpte glass. Gott gott. Sen när hon skulle åka hem satte hon sig på fel tunnelbana och hamnade i farsta Strand, hahaha. Så himla roligt! Sandras kompisar hade tydligen blivit ganska förvånade över hur populära vi var på krogen i lördags. Haha, Ja vi e ju som vi e, antingen älskar man oss eller så hatar man oss =P

Å nu e det bara 3 dagar kvar innan jag drar till Östersund. Tjohooo!

Två bilder från min promenad idag:



Mitt inne på skogskyrkogården finns en stor äng med gräs. Jag älskar att promenera på skogskyrkogården, det är så häftigt och mysigt.



Lite fina blåa blommor (hmm... tantvarning!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0