Meningslöst inlägg som kan roa dig som har ett meningslöst liv

Hej hopp i lingonsnåret!

Sitter och funderar över denna ganska meningslösa dag. Har jobbat, fast ja det finns ju inte så mycket att göra på jobbet, så det blir mäst att sitta och snacka med eleverna (jag jobbar på bilskola) eller läsa lite "plugggrejs".

Fick en jättefin kommentar idag från en elev som förgyllde hela min dag =) Tänk så underbara människor kan vara egentligen. (Se och lär Kissie =P)

I övrigt så ringde en dam och villle att jag skulle komma på en arbetsintervju, å jag som inte ens sökt något jobb. (Btw. Jag tackade nej till jobbet som jag var på intervju för tidigare. Kändes inte rätt som sagt.) Men jag funderar på om jag kanske ska gå på den här intervjun, för det här jobbet verkar intressantare. Bara så ni vet tänker jag inte lägga ner mina studier. Det är bara extrajobb jag kan tänka mig.

Aja, vi får se om det blir något!

Puss o tjollahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0