Måndagsplugg

Hej, alla där ute...
Sitter och har precis käkat lunch, har inga lektioner eller föreläsningar idag, så jag sitter hemma och pluggar. Sandra kommer hit lite senare. Hon är inne i stan nu och käkar lunch med delar ur sin familj.

Tänkte jag skulle ta mig en kopp kaffe så jag verkligen får energi till det här pluggandet nu. Har läst en del, men tror jag måste byta strategi lite. Hm...

Jag tror på att det är viktigt att ta pauser, kanske borde ta mig en härlig promenad i detta vackra väder, eller vad säger ni!?




Det är så jobbigt att man har fått massa nytt i garderoben känner jag, man blir så girig. Helt plötsligt ser jag kläder överallt som jag bara måste ha. Men jag har ju inte råd lixom. Usch, var nästa skönare innan alla nya kläder, då jag inte alls tänkte på konsumtion över huvud taget.

Btw min kille har köpt en Cykel för 9000 spänn! Tänk va mycket kläder jag hade kunnat få för det. Men nej, varför inte köpa en asgrym cykel när man redan har en som funkar?!


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0