Kärlek <3

Vissa personer i livet sätter stora avtryck och spår i en människa. Minnen lever så länge man ägnar dom en tanke. Det finns många människor som har betytt enormt mycket för mig och det finns dom jag aldrig kommer sluta att vara nära.

Detta inlägg är till mina absolut närmaste vänner genom livet. Ni har gjort mig till den underbara människan jag är idag. Och jag kommer aldrig att glömma er!

Lots of love


Till min allra bästaste vän... tack för en trevlig kväll! Du förtjänar det bästa.

Och till min kille, som förhoppningsvis kommer hem snart; Jag ligger här och väntar på dig snygging!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lippin från trädgårdsmässan

Tack själv gumman!

2010-04-24 @ 00:51:17
URL: http://loppantheonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0