Jag behöver egentligen inte säga dethär...

... för alla vet ju redan! Men... Jag är så J*vla bäst!

Sen är det helg för min del om 45 minuter. Kan det bli bättre?
Jo, jag skulle vilja ha en inbygd näsduk i näsan, som man bara behövde byta någon gång varannan timme... så slipper jag gå och sirpla och snorkla hela tiden! Pfuuuh!

En annan grymt imponerande idé jag har (om jag får leka entreprenör för en dag), är att toaletten skulle ha ett inbyggt rör för tamponger. Ja, så att jag kan fortsätta spola ner dom med gott samvete. Med bara den skillnaden att någon stans på vägen till bajsreningsverket så tjoffar tampongera åt ett annat håll, och hamnar på någon kontainerbåt till polen! Vore inte det grymt?!
(Ja, vi diskuterade just det under en fika i förra veckan, och jag blev väldigt exalterad över ämnet.)



Hur ska jag ursäkta mig för det här konstiga inlägget då!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0