God morgon alla!

Tänk vilken liten tröttis jag var igår som somnade strax efter kl 20, haha. Kanske var behövligt. Nu på morgonen behövde jag gå upp extra tidigt. Dom ska nämligen stänga av vattnet här i huset nu. Så jag blev tvungen att gå upp i tid å se till att jag fick allt gjort. Dvs, kissa, tvätta händerna, tvätta ansiktet, äta frukost, borsta tänderna... etc.

Idag ska jag jobba. Alltid skönt att få in lite extra pengar. Har ingen skola idag alltså. Men jag ska nog se till att plugga lite extra i alla fall. Kan vara bra eftersom jag ska åka iväg i morrn och vara borta hela helgen. så då antar jag att det inte blir så mycket plugg.
Fick en liten planering för helgen igår av min vän i Östersund. Låter som om helgen kommer bli grymt kul. Hoppas bara vi får vädret med oss. Tror inte att det är lika varmt där uppe som här. Men det ordnar man med lite kläder och lite alkohol ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0