Från min lilla plugghörna

Nu har jag äntligen benat mig igenon redovisningens historia (ni förstår väl att den är sammanfattad) så nu ska jag ge mig in på sambandet mellen de olika finansiella rapporterna.

WHO CARES!? (tänker ni) Ja, jag tänker väl nästan desamma... men det kanske kan vara intressant. Man måste i alla fall gå in med rätt inställning, annars sätter man snavor framför fötterna på sig själv direkt.

Tänkte ta en liten promenad nu innan jag ger mig in på det nya kapitlet. Sen kommer väl Sandra någon gång också... kanske!?



Min lilla plugghörna

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

oh ja visst är den söt :D

gillar också den...okej pris också :D

2010-04-26 @ 15:03:41
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0