Så arg man bli när man går in på en blogg och det inte är uppdaterat...

... och så har det varit i min blogg nu ett tag.
Jag tänker inte be om ursäkt, för att ja, livet e bara sådant att jag inte hade tid eller lust ett tag.
Men nu e jag tillbaka!

I fredags var jag på Ekerö och åt med min familj... mamma, pappa, syster och bästa vännen. En typisk familjekväll med "så ska det låta" och glass.

På lördagen träffade jag och min sambo ett par vänner på en fika hemma hos dom i deras villa. Mycket mysigt.
Efter det åkte vi hem och till oss och åt. Det blev mumsig lördags sallad med halloumi ost. Sen åkte jag hem till en kär vän för lite förfest, och sen blev det krogen. Måste säga att jag hade det mycket trevligt. Så trevligt att det till och med blev efterfest och sen slaggade jag hemma hos min bästis. Thihi

Söndag.... Ja hur många timmar under söndagen kan jag ha varit vaken!? Fem?? =P

Nu e det måndag. Helgen e slut.... daaauh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0