Det blev en pojke!



Japp, detta är me and my sambos eventuellt framtida son! Haha, jag är lite förvånad över att den faktiskt blev ganska söt, eller!?

Ser ni likheten? Kanske inte ska utsätta min karl för det stora mediapåtrycket som det innebär att lägga ut en bild i min blogg på honom. Så jag låter honom vara anonym. Som den offentliga person jag är vill jag ju inte att vi ska börja slåss om uppmärksamheten.

Min sambo garvade åt bilden och tyckte inte att han såg några likheter. Men hallå, varför har bebisen blåa ögon om inte han skulle vara pappan lixom?! Mina ögon e typ kastanje/gyllenbruna.

Ja, bilden är alltså en mix mellan ett foto på mig och en på min kille. Om du också vill göra en bäbis klicka på bilden så hoppar du dit!

Åh, nej det här är ingen sponsrad smygreklam. Sånt skulle jag aaaaldrig göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0