Dagens outfit



Som sagt, jag är speciell och därför kör jag även med en lite speciellare form av posering.
Lite knasigare, lite roligare.

Ser ni att det jag har på mig är nytt!? Nytt och frääääsht

En liten klädesbeskrivning:



Jaaaaa.... det kommer lite mer kläder senare... inte slut ännu... hehe. Fast jag tänkte att jag inte skulle trötta ut er med allt. Så, lite behåller jag nog för mig själv.

Men som sagt... jag har köpt ytterligare ett par byxor på Gina... dyk in lite senare så ska ni få se vilka!

Och, nu ska jag lägga upp en bild på mitt fejs också, så ni inte tror att jag är för feg för att visa upp mig själv... nej då, jag fick bara inte plats med fejset på de andra bilderna! ;)




Kanske inte världens vackraste bild, men såhär ser jag ut! Deal with it!

Kommentarer
Postat av: MissOlof

Ser ut som om jag har överbett ju

2010-04-22 @ 23:26:46
URL: http://missolof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0