Bakisdag

Vilken kväll det blev igår, helt sjukt kul!
Vi hamnade på Garbo's i sumpan, där det var stört mycket folk och det tog en timme att komma in. Men eftersom min vän visade pattarna för vakten var vi inne på två sekunder, bra jobbat!

Väl inne blev det öl och dans, dans i mängder. Vi dansade här och vi dansade där och vi dansade överallt. vi blev till och med bjudna på en varsin öl för att vi var sånna "grymma" dansare, och snubben tyckte det var en ära att få bjuda oss, haha det ni!

Dessutom blev vi så totallurade. Haha, vi trodde två killar skulle hamna i världens slagsmål, för det var riktig jävla spänning i luften. vi höll typ på att kissa på oss, för vi stod lixom mitt emellan. Men så visar det sig att dom var barndomsvänner och bara drev.... fy fan!

Status idag är väl lite mer slappt måste jag säga. Trött, slö och extremt sugen... men frågan är vad jag är sugen på!!!?

Tänkte jag skulle kolla lite på repriser på nätet, kan alltid vara spännande.
Ha det korv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0