Avföring = 0,0 (Varning för Ego-bloggning!)

Mohahaha!

Ibland måste man ju bara få skryta stört mycket!!!!

Jag kan helt enkelt inte bajsa på prov. Jag är ett MVG-barn, eller plugghäst, eller vad ni nu vill kalla mig för, jag hade noll fel på mitt prov!!!! Mohahahaha! Och detta var ett dåligt prov från min sida, och jag får lixom alla rätt!?

Asså, jag e född till ett Geni!



Nu tänker ni: "ja men det är väl klart att hon skryter om det här provet, för alla andra prov har hon ju sugit get på!"
Då säger jag: "ett snitt på 0,8 fel per prov (av 5 prov) bevisar väl att hjärnan inte har gått i pension helt ännu!?"


Hehehe.... jaaaaa... ne men nu ska jag sluta skryta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0